آموزش مجاز یا حضوری کدام؟

اطلاعات درباره هرچی فکر کنی

آموزش مجاز یا حضوری کدام؟

۶ بازديد

مقایسه آموزش مجازی و حضوری

برای مقایسه این دو آموزش شما را به زمان کودکی که وقتی مدرسه میرفتید میبریم،خاطراتی مانند نیمکت و تخته سیاه و معلم و دانش آموزانی که هر روز صبح باید با چشمانی پر از خواب مسیری را تا مدرسه طی کنند. آموزش آنلاین و از راه دور و در خانه تنها با داشتن اینترنت و یک کامپیوتر یا موبایل شاید یک آرزو و خیال بنظر میرسید. اما هم اکنون این خیال یا آرزو به حقیقت پیوسته است و تعداد افراد زیادی بدون رفتن به کلاس و بدون مواجه شدن با بحث با مدیر و همکلاسی هایشان میتوانند به راحتی آموزش های مورد نیاز خود را در منزل یا هرجای دیگر دریافت کنند. در اینجا شما علاوه بر آشنایی با تفاوت این دو آموزش با مفاهیم آن هم آشنایی پیدا خواهید کرد.

آموزش حضوری چیست؟

آموزش حضوری در محل مورد نظر مانند کلاس یا آموزشگاه انجام و آموزش داده میشود که در آن مربی یا معلم حضور دارد که آموزش دادن به دانش آموز را بر عهده دارد.آموزش دهنده یا معلم انتظار این را دارد دانش آموز هر آنچه در محل یاد گرفته است با انجام تکلیف های خانه و مدرسه در ذهن خود ثبت کنند و یاد بگیرند.اما امروزه در این دنیای تکنولوژی با پیشرفت فرایند آموزش و تکامل باز هم اکثر معلمان آموزش مقابل در مقابل را ترجیح خود قرار میدهند.

آموزش مجازی چیست؟

آموزش مجازی که به آن آموزش آنلاین هم گفته میشود،همانطور که از نامش نشان میدهد یعنی آموزش از راه دور و با اینترنت که توسط یک کامپیوتر یا یک موبایل قابل اجرا میباشد.مانند وبینارها،ویدئوها و... و از این رو هم نیاز به وسایلی مانند دفتر،کتاب یا مداد و خودکار چندان اهمیت خاصی ندارد.مثلا بجای استفاده از کتاب یا دفتر از فایل های متنی،صوتی یا تصویری در آموزش مجازی رایج تر است،و از طرفی یک آموزش سبز میباشد زیرا هیچ صدمه ای به محیط زیست وارد نمیکند مانند قطع درخت برای ساخت نیمکت یا کاغذ.

مقایسه این دو آموزش چست؟

همانطور که خواندید در مقایسه آموزش مجازی یا حضوری،آموزش مجازی امتیازات بیشتری را دارد وهزینه های جانبی هم مانند هزینه های رفت و آمد،دفتر و کتاب و... ندارد و تنها با داشتن موبایل یا کامپیوتر امکان پذیر است،و در هرمکان و زمان قابل دسترسی میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.